دمت گرم

jane

غرق رویا
دمت گرم

یه روز از خواب بلند شدم تصمیم گرفتم یه وبلاگ درست کنم. شد زندگیم. خونه رویاهام. با هم بزرگ شدیم. خراب شد رهاش کردم و چند تا وبلاگ دیگه درست کردم ولی هیچکدوم مثل اون نشد دیگه نه روی برگشتن پیش اونو دارم که درستش کنم نه که این جا تنها بمونم. زندگی و آدماش هم همین جورن یکی رو که از دست بدی با جبران اشتباه هنوز غمگینی انگار که بخشیده نشدی.

دمت گرم این رسمش بود؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

elnaz
ساعت14:30---22 تير 1391
ســــــــــــــلام

مـــــــــــــــــــــن

اپــــــــــــــــــــــــم بـــــــــــــــدو

بـــــــــــــــــــــــیا.

منــــــــــــــــــــتظرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 11 / 4 / 1391برچسب:,ساعت1:29توسط jane |